אודות

מאמנת מוסמכת בתחום האישי והארגוני .
בשנים האחרונות התמחיתי והתמקדתי בעיקר באימון קבוצתי בתחום התעסוקה.

מנחת קבוצות - אני גם עוסקת בהנחייה ואימון של קבוצות מנהיגות מתנדבת בקהילה
ובהעצמת נשים, והכשרתן לתפקידים קהילתיים וציבוריים.

הנחייה והדרכה לעובדים סוציאליים.
סופרויז'ן למאמנים חדשים ולסטודנטים בקורס אימון.

תואר מוסמך בעבודה סוציאלית- במסלול הדרכה וניהול – תחום התמחות: בריאות הנפש.

ייעוץ ותכנון אסטרטגי – בתחומים המוניציפאליים, ופיתוח קהילתי.


דרכי ההתערבות:
אימון קבוצתי של אנשים שנפלטו ממעגל העבודה, עקב פיטורין, סגירת מפעלים, או חיפוש כיוון מקצועי, או מסלול קריירה חדש.
במסגרת האימון הקבוצתי, אני מקנה לאנשים "ארגז כלים" כדי להשתלב מחדש בשוק העבודה, או לסייע להם בבחירת הכיוון ומסלול הקריירה כאשר הם עומדים בפני פרשת דרכים.
אני מסייעת לאנשים לגלות את המשאבים האישיים שלהם, הנטיות המקצועיות שלהם ולהתגבר על החסמים המעכבים אותם.
בעזרת ארגז כלים זה, מתחזק ביטחונם העצמי, הם משפרים ומשדרגים את קו"ח שלהם, ומשתתפים בסימולציות של ראיונות עבודה, המכינים אותם להתמודד עם "הדבר האמיתי".
בשנים האחרונות, הצלחתי להשיב עשרות אנשים למעגל העבודה, חלקם הגדול מתמיד במקומות הללו.
אני עובדת עם שירות התעסוקה, וגם עם גופים נוספים במגזר הפרטי, הממלכתי והציבורי .
אימנתי קבוצות אקדמאים הנמצאים בשלבי בנייה וחיפוש מסלולי קריירה, לאחר סיום לימודיהם. (במסגרת פעילות מרכזי צעירים). וכן סטודנטים הנמצאים
בשלבי סיום הלימודים- וחיפוש קריירה מקצועית.
הייחודיות שלי:

א. אימון קבוצתי בתחום התעסוקה , תוך התאמת כלי האימון למיגוון רחב של אוכלוסיות יעד, ותוך שימוש בקבוצה כקבוצה תומכת - המסייעת להגיע לתוצאות אישיות טובות יותר של כל אחד מהמשתתפים.

ב. שיטת האימון- בסגנון של הנחייה משתתפת וחווייתית , כאשר אני - חלק מהקבוצה. תוך הבאת דוגמאות מניסיוני האישי, דבר המאפשר פתיחות ושיתוף פעולה מצד המשתתפים התורמת להצלחת הקבוצה ולתוצאות המצופות.

ג. שימוש בכלים רגישי תרבות המותאמים לכל קבוצה אותה אני מאמנת, הקבוצות כללו: אקדמאים ובלתי מקצועיים, (כולל קבוצות הזקוקות לשיקום מקצועי), חילוניים ודתיים- כולל חרדים , וותיקים ועולים- מכל התפוצות, מבוגרים וצעירים, יהודים ובני מיעוטים, עבודה עם אוכלוסיית פורשים מצה"ל ושירותי הביטחון, ועם נכי צה"ל, בערים ובפריפריה, תוך היכרות עם התרבות ואורח החיים של כל קבוצה, ותוך מתן כבוד לכל אחת מן הקבוצות הללו .

ד. המתאמנים- ממשיכים להיות בקשר, ולעדכן אותי לגבי התקדמותם.

ה. כל מתאמן בונה חזון תעסוקתי ורוכש כלים כיצד לממש אותו ולהגיע לתוצאה שהציב לעצמו.

ו. משוב חיובי ושביעות רצון גבוהה, הן של המתאמנים, והן של הגופים המזמינים את השירות.

מה שמנחה אותי זה אהבת האדם, הנתינה, והנכונות לסייע ללא גבולות.
המתאמנים יוצאים לאחר תהליך האימון עם ערכת כלים לחיים בכלל, לחיי זוגיות ומשפחה, האימון שלי נוגע באנשים ומשפיע על חייהם.

ברוב הקבוצות – המשתתפים מבקשים מפגשים נוספים כדי להמשיך ולהעשיר את ערכת הכלים שקיבלו בסדנאות .


דוגמאות :
אסיר שביקש לדחות שיחרורו מהכלא- כי היה באמצע תהליך האימון , עד שהסדנא תסתיים.

מתאמן – דורש עבודה, שפוטר בגיל 60, ממפעל שנסגר, במהלך האימון הופנה לעבודה, והוכיח למנהל הצעיר - שגילו מהווה יתרון למפעל והפך מיד ליד ימינו של המנהל .

אישה צעירה – דורשת עבודה,שחייה היו מסובכים בכל התחומים, זוגיות, משפחה, ילדים, חוותה אלימות קשה, וכד'.
תוך כדי האימון, השתחררה מבן הזוג האלים, החלה ללמוד ולעבוד במקביל, והייתה מאד מרוצה מהישגיה, וגם שפרה את מערכת היחסים שלה עם הילדים.
היא הופיעה בפני, בסדנא אחרת- וסיפרה זאת בחשיפה מלאה לכל משתתפי הקבוצה שהיו זרים לה, ואמרה תודה.

נכה צה"ל- קטוע שתי רגליים ,שכול עולמו חרב עליו לאחר הפציעה, השתתף בסדנא – גילה את היכולות והמסוגלות שלו בתחומים נוספים – עבר הכשרה מקצועית בתחום המחשבים, והשתלב בעבודה זו .